حکم نهایی دادگاه فدرال آمریکا برای پرونده دیویس و Erie Marketing, LLC

رای نهایی دادگاه Erie marketing LLC

دادگاه فدرال به رئیس سابق طرح بین المللی گزینه های دودویی دستور داد 562 هزار دلار برای جبران خسارت بپردازد.

کمیسیون معاملات آتی کالا امروز اعلام کرد که دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی اوهایو در 27 آوریل یک حکم رضایت برای صدور حکم دائمی، استرداد و معافیت عادلانه علیه جرد جی دیویس، ساکن سابق اوهایو صادر کرده است. دیویس، گاهی اوقات، تجارت خود را به عنوان بازاریابی Erie، LLC انجام می داد.

دستور رضایت، اقدام CFTC را که در 17 سپتامبر 2019 ثبت شده بود، برطرف می کند. ]به بیانیه مطبوعاتی CFTC شماره 8018-19 مراجعه کنید.[ در این شکایت، از جمله موارد دیگر، ادعا شد که دیویس از طریق یک تجارت جهانی گزینه های باینری که خود ایجاد و اداره می کرد، از مشتریان کلاهبرداری می کرد.

بر اساس این حکم، دیویس باید حدود 562 هزار دلار به قربانیان این طرح کلاهبرداری غرامت بپردازد. این دستور همچنین به طور دائم دیویس را از شرکت در نقض بیشتر قانون بورس کالا و مقررات CFTC منع می کند، و ممنوعیت های دائمی ثبت و تجارت را اعمال می کند.

پس زمینه پروندۀ Erie marketing LLC

این سفارش نشان می‌دهد که تقریباً از جولای 2012 تا ژوئن 2016، دیویس به طور تقلبی حدود 10 میلیون دلار را از مشتریان در ایالات متحده و جاهای دیگر برای تجارت گزینه‌های باینری خارج از بورس بر روی کالاها، فارکس، سهام فردی و شاخص‌های سهام درخواست کرده و پذیرفته است. بر اساس این دستور، دیویس طرح خود را از طریق کمپین های بازاریابی اینترنتی، وب سایت های مختلف و مراکز تماس با نام های تجاری مانند Option Mint، Option King و Option Queen اجرا کرد. این دستور همچنین نشان می‌دهد که دیویس با ارائه اظهارات نادرست و حذف حقایق با اهمیت، از مشتریان کلاه‌برداری کرده است، از جمله افشا نکردن اینکه او در هر معامله موضع مخالفی را اتخاذ کرده است و فاش نمی‌کند که پلتفرم‌های معاملاتی مرتباً تنظیمات نرم‌افزار معاملاتی گزینه‌ها را دستکاری می‌کردند تا احتمال از ضرر کردن مشتری را افزایش دهند.

پس زمینه پروندۀ Erie marketing LLC
پس زمینه پروندۀ Erie marketing LLC

CFTC هشدار می دهد که دستورات مستلزم بازپرداخت وجوه به قربانیان ممکن است منجر به بازپس گیری پول از دست رفته نشود، زیرا ممکن است متخلفان وجوه یا دارایی کافی نداشته باشند. CFTC به مبارزه شدید خود برای محافظت از مشتریان و اطمینان از پاسخگویی متخلفان ادامه خواهد داد.

موضوع جنایی مرتبط و اقدامات SEC

در اقدامی جداگانه، دفتر دادستانی ایالات متحده برای ناحیه شمالی اوهایو، دیویس را به سه فقره فرار مالیاتی و شرکت او، Erie Marketing, LLC را به 11 فقره کلاه برداری متهم کرد. اطلاعات جایگزین بر اساس بسیاری از رفتارهای مشابه ادعا شده در شکایت CFTC بود. ایالات متحده علیه دیویس، شماره 3:18-cr-225-JZ (N.D. Ohio) دیویس به 11 فقره کلاهبرداری سیمی از طرف شرکت Erie Marketing، LLC و سه فقره فرار مالیاتی به صورت جداگانه اعتراف کرد. در 27 ژانویه، او به 30 ماه حبس و سپس سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد. او همچنین به پرداخت 300,000 دلار جریمه، 1,039,208 دلار به عنوان جبران خسارت به خدمات درآمد داخلی (IRS) و مسئولیت تضامنی در قبال بدهی های Erie Marketing, LLC از جمله 656,493.20 دلار برای جبران خسارت به قربانیان و جریمه 4.4 میلیون دلاری محکوم شد.

علاوه بر این اقدام جنایی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دیویس را در یک اقدام اجرایی مرتبط متهم کرد و در تاریخ 22 فوریه 2019 به توافقی جزئی علیه وی پرداخت، مشروط بر اینکه دادگاه بعداً مجازات‌های انحرافی و مدنی را تعیین خواهد کرد. تاریخ. اقدام SEC همچنان در انتظار است. SEC v. Davis, No. 3:18-cv-2829-JZ (N.D. Ohio).

CFTC از کمک های دفتر دادستان ایالات متحده در ناحیه شمالی اوهایو، اداره فدرال تحقیقات کلیولند، تحقیقات جنایی IRS و SEC  قدردانی کرد.

کارکنان بخش اجرای مسئول این پرونده عبارتند از: کریستین ریال، دانیل کارست، جیسون گیزارلی، کیونگ جی کو، پل جی. هایک، و همچنین کارمند سابق پیتر هاس.

0امتیازی ثبت نشده

متوسط امتیاز از 0 کاربر

0 رای
0 رای
0 رای
0 رای
0 رای

ارسال نظر و ثبت امتیاز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انصراف

لطفا ابتدا لاگین نمایید.