کلاهبرداری جاوا Jawaeye در مهاباد – هشدار ، درآمد دلاری با چند کلیک ساده

کلاهبرداری جاوا در مهاباد

اخیرا نام جاوا Jawaeye ، درآمدی دلاری با چند کلیک ساده ، سرمایه گذاری و پرداخت سود های نجومی شهرت زیادی در شهرستان مهاباد پیدا کرده است. با توجه به نوع فعالیت این شرکت و نحوه جذب سرمایه گذاران و سایر شواهدی که در ادامه بیان می کنیم ، جاوا در مهاباد کلاهبرداری بوده و باعث از دست رفتن سرمایه بسیاری از مردم این شهر شده است.

کلاهبرداری جاوا Jawaeye در مهاباد

اخیرا افراد زیادی در مهاباد جذب این شرکت شده اند. و متاسفانه در تاریخ 29 فروردین ماه 1402 مالباختگان و افرادی که به امید های فروان پولشان را به این مجموعه سپرده بودند ، با مسدودی حساب هایشان مواجه شدند.

اعضای جاوا در مهاباد ادعا می کردند که با سپرده گذاری 2 میلیون و بیشتر از این مقدار در سایت این شرکت در ازای کلیک کردن روزانه می توانند درآمد دلاری داشته باشند.

کلاهبرداری جاوا Jawaeye در مهاباد
کلاهبرداری جاوا Jawaeye در مهاباد

این نوع کلاهبرداری ها باطنی یکسان و ظاهری متفاوت دارند. و هر ساله در سراسر کشور شاهد این گونه کلاهبرداری ها هستیم . کلاهبرداری جاوا نیز مانند بسیاری از کلاهبرداری های اخیر ، از نوع پانزی می باشد.

بیشتر بخوانید : سایت های پانزی جدید

شرکت های پانزی شرکت هایی هستند که ماهیت خود را شرکت سرمایه گذاری از قبیل ماینینگ (استخراج ارز دیجیتال) ، سایت کلیکی ، سایت پراپ ، سایت ترید فارکس و … معرفی کرده و از افرادی بسیار خبره بهره می گیرند تا افراد زیادی را به سرمایه گذاری در شرکت دعوت کنند.

به افرادی که جذب شرکت شده و مقداری پول سرمایه گذاری می کنند ، سود های منظم و با مقدار زیاد واریز می شود!

همین امر باعث می شود فرد خود باور کند که این شرکت سرمایه گذاری معتبری است. و از دوستان و اعضای خانواده درخواست می کند تا در شرکت سرمایه گذاری کنند. هر فردی که برای شرکت معرفی کنند در ازای افراد زیر مجموعه نیز سود بیشتری به حساب فرد واریز می شود.

این امر باعث می شود تا فرد افراد بیشتری را جذب این مجموعه کند و همین باعث ایجاد یک مجموعه هرمی در شرکت می شود.

سود شرکت کلاهبرداری جاوا Jawaeye (شرکت های پانزی) از کجا پرداخت می شود؟

از پول افرادی که به تازگی جذب مجموعه می شوند.

جالب است بدانید سود های زیاد اعضا و سرمایه گذاران از سرمایه زیرمجموعه ها پرداخت می شود. پرداخت این سود ها به صورت کاملا منظم پرداخت می شود تا جایی که اعضای شرکت به اشباع رسیده و سرمایه دریافتی با سرمایه پرداختی برابر شود.

در این حالت کاربران در یک لحظه با مسدودی حساب هایشان مواجه می شوند.

شکایت از شرکت جاوا مهاباد

پلیس فتا چند سالی است با روش های گوناگون سعی در آگاه سازی مردم از این گونه کلاهبرداری ها دارد. زیرا همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. و مردم باید با این گونه شرکت ها و تبلیغات آنها آگاهانه برخورد کرده و فریب نخورند.

با این وجود بهتر است مالبختگان هر چه سریع تر به مقامات قضایی مراجعه کرده و با شکایت از عاملان پیگیر این مساله باشند. زیرا این مورد صرفا کلاهبرداری بوده و باید اعضای جاوا دستگیر و مردم به سرمایه از دست رفته خود برسند.

نحوه کار کلاهبرداری جاوا مهاباد

اعضای این شرکت ادعا کرده بودند در ازای چند کلیک در یک روز می توانند سود دلاری داشته باشند.

جالب است بدانید کسب درآمد دلاری با کلیک واقعا وجود داشته و شغل پاره وقت بسیاری از محصلان و دانش آموزان در بسیاری از کشور ها می باشد. و همین امر باعث جذب مردم به این مجموعه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درآمد کلیکی مطلب زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

به صورت خلاصه باید گفت کسب درآمد کلیکی واقعا وجود دارد. ولی برای ثبت نام در سایت های کلیکی معمولا نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد و یا در همان ابتدای کار هزینه بسیار ناچیزی از کاربر دریافت می گردد. زیرا قرار است آنها به شما پول دهند و شما کلیک کنید نه بالعکس!

در این خصوص نیز باید گفت سود و پرداختی های سایت های کلیکی بسیار ناچیز است. حتی اگر در سایت های کلیکی خارجی نیز ثبت نام کنید برای برداشت باید موجودی حسابتان به مقدار مشخصی رسیده و هم زمان بسیار زیادی در سایت صرف کنید تا بتوانید کی درآمد داشته باشید.

به این دلیل ماباختگان جاوا باید در همان ابتدای کار با مشاهده و وعده پرداخت سود های کلان به کلاهبرداری و پانزی بودن این شرکت پی می بردند.

نکاتی که پانزی بودن جاوا مهاباد را تایید می کنند:

  • پرداخت منظم سود ها تا زمان بسته نشدن حساب ها
  • وعده سود های کلان در ازای سرمایه کم
  • افزایش میزان سود با معرفی افراد جدید (هرمی)
  • فعالیت در قالب کسب درآمد دلاری
  • وعده داشتن زندگی لاکچری در صورت سرمایه گذاری در جاوا
  • طراحی یک وبسایت شبیه یک سایت معتبر واقعی
  • فعالیت در کمتر دو سال

وبسایت جاوا مهاباد

اعضای این شرکت با لینک https://jawaeye.com/pages/login در این شرکت عضو شده اند. و نکته بسیار جالب اینکه اگر تنها به jawaeye.com مراجعه کنید یک صفحه خالی خواهید دید.

اگر به لینک بالا مراجعه کنید خواهید دید که دیگر امکان ثبت نام در این شرکت وجود نداشته و کلا بسته شده است.

وبسایت جاوا مهاباد
وبسایت جاوا مهاباد

شباهت سایت جاوا مهاباد با سایت های معتبر دیگر

اگر در موتور های جستجو نام جاوا و یا کلمه Jawaeye را سرچ کنید در همان ابتدا به سایت زیر خواهید رسید که در صنعت فیلم سازی فعالیت می کند. و دامنه آن jawaeyes.com می باشد. در حالیکه سایت کلاهبرداری جاوا مهاباد jawaeye.com بوده و یک حرف s در انتهای آن ندارد. و بسیار شبیه این سایت معتبر است.

این عوامل همگی باعث افزایش اطمینان مردم ساده لوح به این شرکت و سرمایه گذاری در آن شده است.

افزایش کلاهبرداری های پانزی

در چند سال اخیر میزان کلاهبرداری های پانزی و جذب سرمایه از ازمردم عادی در سراسر جهان بسیار بالا رفته است. و هیچ درمانی جز بالا بردن سطح آگاهی مردم برای این نوع کلاهبرداری ها وجود ندارد.

اخیرا با گسترش ارز های دیجیتال و استخراج آنها شرکت های پانزی در این قالب اقدام به فعالیت می کردند. به این صورت که خود را شرکت ماینینگ معرفی می کردند که در حال استخراج ارز دیجیتال هستند.

و از مردم عادی می خواستند که در سایتشان سرمایه گذاری کرده و با سرمایه آنها استخراج ارز دیجیتال انجام داده و در ازای استخراج به حسابشان درصدی ازسود استخراج را واریز کنند.

این نوع شرکت ها واقعا وجود دارند. ولی بسیاری از آنها متاسفانه برای ایرانیان تحریم بوده و ایرانیان به این راحتی نمی توانند در آنها ثبت نام کنند. از طرف دیگر سود حاصل از استخراج بسیار کمتر از مقادیری است که توسط این شرکت ها وعده داده می شود.

حتی به دلیل کاهش قیمت ارز های دیجیتال ممکن است سرمایه گذار بعد از استخراج و فروش سکه های خود و سکه های کسب شده باز هم به دلیل کاهش شدید قیمت آن ارز دیجیتال ضرر نیز داشته باشد.

پس پرداخت منظم سود های نامتعارف و زیاد از ویژگی های اصلی این شرکت های پانزی می باشد.

شرکت پانزی ممکن است فعالیت خود را در قالب های مختلف دیگری از قبلی شرکت های فارکس ، شرکت تجاری ، شرکت صادرات واردات ، سایت کلیکی و … معرفی کند. ولی ماهیت تمامی اینها یکسان بوده و فرد باید قبول کند هیچ شرکت سرمایه گذاری معتبر در جهان سود های نجومی به کسب پرداخت نخواهند کرد.

پرداخت سود های پانزی تا جایی ادامه خواهد اشت که اعضا دیگر نتوانند افراد جدید تری جذب کرده و پول ورودی و خروجی شرکت برابر شوند!

0امتیازی ثبت نشده

متوسط امتیاز از 0 کاربر

0 رای
0 رای
0 رای
0 رای
0 رای

ارسال نظر و ثبت امتیاز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انصراف

لطفا ابتدا لاگین نمایید.